söndag 22 mars 2015

Vårens kollektion, fniss...

Förra året började jag rosta betong...
det blev populärt ...
allt passade i rost...
här ser man skillnad på rost och...
metallicfärg ...den har jag nyss börjat med...sån lyster...
ugglan vaktar på mitt fönsterbleck...
man kan metallic måla det man vill...
sen kommer att ärga betongen , det gjorde jag lite förra året  också...
inte så många saker,  men i år så blir det  flera har jag märkt...

beroende på hur man lägger på färger och patina så får man olika nyanser på det...
änglavingarna blev snygga tycker jag ...

5 kommentarer:

  1. Det här är du verkligen bra på. Blir ju superfint. Provade själv med både ärg och rost i fjol. Det är en del pyssel.
    Kul att kika på din blogg.
    Ha det så gott
    Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ...ja ett roligt pyssel :-)

      Radera
  2. Du gör så otroligt vackra saker.
    Hur gör du för att rosta betong?

    Mvh Carita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köper rostfärg och aktivator på tant Gräddelin , finns på nätet, Carita ...:-)

      Radera

Tack för att du lämnar en hälsning.
Välkommen åter!