onsdag 13 augusti 2014

Imorgon är avslutningsträffen ...

Imorgon kommer mina elever från betongkursen jag höll tidigare i somras...
de är så spända och nyfikna på vad jag har gjutit här hemma ...

så idag fick jag lov att ställa i ordning lite ...

en del ser väldigt missnöjda över att få byta plats, fniss

men madonnan hon bara står där vacker som en dag

den hebreiska masken blev klar idag ...

det blev lite ordning till slut ...roligt att de kommer , hoppas de har gjutit mycket själva sen vi sågs , för det har jag...
här har jag planterat i min nya kruka ...nästa sommar skall den stå ute ...

3 kommentarer:

  1. Jättevackert! De kommer inte att bli besvikna det lovar jag! :)
    Mvh / Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har de varit här ...de blev imponerade , roligt att höra för mej :-) de fick varsin gjuten ros i present av mej ...

      Radera
  2. Självklart blev de imponerade!! Så mycket vackert som du gör!!
    Trevlig helg!
    Kram <3
    Ingrid

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en hälsning.
Välkommen åter!