söndag 13 juli 2014

Smaskig tårta ...

Vilken tur att jag har en hallonhäck...
allra helst när jag skall baka en hallontårta...
världens enklaste , samma recept som till min sommartårta  ...
                                          3 ägg   vispas
                                          3 hg mandelmassa...rives
                                          Blanda det, häll i en form , grädda i 200gr i 20 min 
                                          Garnera med grädde och bär , idag hade jag hallon ...

2 kommentarer:

  1. Mmmmmums hallon som är så gott... Min hund förser sigsjälv direkt från busken :)
    Fin tårtspade!

    Attans, nu blev jag sugen på tårta ;)

    SvaraRadera
  2. Min hund med, alla bär han kommer åt ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en hälsning.
Välkommen åter!