lördag 12 juli 2014

Betongfabriken har inte semesterstängt, hahaha...

Sonen gjorde en 6-kantig form åt mej att gjuta i ...
sagt och gjort , jag fyllde den men betong, tryckte ner en annan form i betongen så den kan användas till blomkruka ...
sen kom jag till demoleringen,  jag lyckades få foten hel på krukan...
samtidigt ,nästan , gjorde jag en liten större ljusbricka ...
satte dit några små blommor som dekoration...de sitter fast i gjutningen...
så här blev de ...skall limma fast två fåglar ( tror jag ) på krukan ...

2 kommentarer:

  1. Så vackert!!
    Du är så duktig så jag vet inte vad!
    Jag skall oxå försöka mig på att gjuta lite, men det blir enkla saker!!
    Mvh / Ingrid

    SvaraRadera
  2. Tack snälla ..börja gjuta du så skall du se att fantasin kanske dyker upp :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en hälsning.
Välkommen åter!