måndag 30 juni 2014

Innan regnet anföll mej hann jag fotografera lite...

Igår var det trist väder ...då bakade jag på förmiddagen...
när det var uppehåll på eftermiddagen fotade jag lite i trädgården...
pelargoner är fina ...
och olika rosor är fina på sitt sätt...
en liten insekt ville vara med på bild...
min favorit Aicha...

slingrande klematis...

i olika färgnyanser...

alla lika underbara när de blommar ...

jag tycker att rosor är så vackra när de torkat ...här vilar en i ett par  händer som jag gjutit...

2 kommentarer:

  1. Vackra bilder !! Goda kakor ser det ut som...<3 Rutorna ser ju mumsíga ut, ja alla förstås men det är väl kolakakor och ngn sorts drömmar kanske?? Vad heter rutorna?? Känt recept?? Eller kan man kanske våga be om det?
    Mvh/ Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lägger ut recept imorgon ...har lite att stå i nu :-)

      Radera

Tack för att du lämnar en hälsning.
Välkommen åter!