söndag 15 juni 2014

Alltid något att fota...varje dag, trallalla...

Jag går min vanliga runda på morgonen vid sex-tiden efter min frukost...

är så lugnt ute...bara fåglarna och jag...

ja en till anslöt sej på min trädgårdsrunda idag...

det är inte varje morgon det sker ...jag talar om solen,fniss...

men jag blir extra glad när den kommer eftersom jag tycker om att fota när solstrålarna bryter sej igenom bladverket , lite så där...

flädern är svår att fota i solsken men med morgonsolen funkar det allafall skapligt bra...

visst är t o m det rufsiga rosfnösket också fint ...

jag älskar min blodlönn...

smällspirean och klätterhortensian kampar lite om utrymme...men det är fint tycker jag...

2 kommentarer:

  1. Blå blad på flädern? Speciell sort eller fint ljus?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kl var 05.16 kollade nyss, solen höll på att gå upp :-)

      Radera

Tack för att du lämnar en hälsning.
Välkommen åter!