måndag 21 april 2014

Oj vad roligt det här var då...inget för seriösa rostälskare...

Jag tänkte visa hur jag målar betongsaker till att srr lite rostiga ut...detta är inget för er som är rostälskare...

jag tog en gjuten ros och metal iron paint...färgen skall egentligen torka länge men eftersom jag...

alltid är lite ivrig av mej så använde jag min värmeblås, då gick det snabbt...

efter det strök jag på rost aktivatorn...torkade igen med värmeblåsen...

sen penslade jag ännu en gång och torkade...ju fler penlingar med rostaktivatorn ju rostigare blir föremålet...

en madonnaflicka ville jag också prova på...här ser ni resultatet en kul grej för mej som gillar att testa nya saker ...

2 kommentarer:

  1. Men så snyggt................ <3
    Barbro S

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en hälsning.
Välkommen åter!