söndag 27 april 2014

Jag säjer bara...stooor shopping...

Igår var jag med svärdotter och tonåriga barnbarnet på shopping...jag vet att en del får rysningar av ordet Ullared men jag tar det lugnt...hittade bra arbetskläder åt mej tunna blusar när jag håller på och gjuter, lite skönt fladdriga... sen en otäckt grön trädgårdströja, smälter bra in i grönskan, hihihi, mannen fick också men gladast blir nog han av chokladen, gibbe fick ett varselhalsband så han syns i mörker , ujujuj...kvittot var långt men det ÄR billigt där...
fåglarna ...rätt så stora som ni ser ...skall jag göra formar av, blir kul...och jag lovar jag blev INTE med på nån film, hahaha...


2 kommentarer:

  1. Alla pratar ju om det så klart att man själv måste få uppleva det och klart är det gör ju inte ont att besöka Ullared ( ja ja kanske i fötterna men det är smällar man få ta )
    Barbro s

    SvaraRadera
  2. Jag har åkt till Ullared många ggr...dottern har jag varit där med flera ggr , svärdottern också flera ggr...jag är en lugn person så jag hetsar inte upp mej över andra som handlar... men oj vad trött jag är dagen efter...men det går ju över :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en hälsning.
Välkommen åter!